Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ГНП

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ГНП

    Здравейте колеги,амам теч който се указа нафта.Днес погледнахме с 1 приятел колата, и намерихме от къде капе.
    Теча е от помпата, и първия път не можах да го видя,молбата ми е за съвет как се сваля тази помпа нещо по особенно ако има че мисля утре да пробвам да я сваля.
    Last edited by b0jo; d.m.y г., 16:07.
    156 1.9 JTD 105hp

  • #2
    Първо сваляш ангренажа, после сваляш помпата, купуваш един ремонтен комплект от косер за 20-тина лева, отваряш помпата, сменяш всички уплътнения и О-пръстени и помниш кое къде е било, сглобяваш помпата и готово!
    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
    ex Alfa 156 1,9 JTD
    ex Alfa 75 1,8

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
      Първо сваляш ангренажа, после сваляш помпата, купуваш един ремонтен комплект от косер за 20-тина лева, отваряш помпата, сменяш всички уплътнения и О-пръстени и помниш кое къде е било, сглобяваш помпата и готово!
      Мисля че имаше чалъм да се свали помпата, без да се сваля колелото и и да се отцепва ангренажа, но да кажат от майсторския състав как ставаше номера.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Освен помпата преди нея трябва ли да сваля нещо друго освен ремака.Питам защото виждам че помпата е под нещо като колектор.
        Last edited by b0jo; d.m.y г., 11:17.
        156 1.9 JTD 105hp

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от b0jo Покажи съобщение
          Освен помпата преди нея трябва ли да сваля нещо друго освен ремака.Питам защото виждам че помпата е под нещо като колектор.
          Като отцепваш ангренажа, така или иначе сваляш и капака на главата. Номерът е, че може да се свали помпата, без да се отцепва ангренажа и ти спестява работа и евентуални нови проблеми, но май трябва специален усталък за целта. Слава Богу, това не ми се е налагало да го пипам и се надявам още дълго да е така.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            гледах клип на opel vectra на който му завиха болтове в колелото да не мърда и тогава извадиха помпата,без да махат ремъка.
            ето https://www.youtube.com/watch?v=G7kM...e_gdata_player
            Last edited by b0jo; d.m.y г., 16:05.
            156 1.9 JTD 105hp

            Comment


            • #7
              Аз го правих това упражнение преди две седмици,но свалих ремъка!Преди това доста се загледах в тези отвори,които са с резба и на колелото на помпата,но реших да е както аз си знам.Така,че след видяното от клипа спокойно можеш и ти така да го направиш.
              145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
              159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
              159 1.9jtdm 05г.

              Comment


              • #8
                мерси колеги.
                156 1.9 JTD 105hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Като отцепваш ангренажа, така или иначе сваляш и капака на главата. Номерът е, че може да се свали помпата, без да се отцепва ангренажа и ти спестява работа и евентуални нови проблеми, но май трябва специален усталък за целта. Слава Богу, това не ми се е налагало да го пипам и се надявам още дълго да е така.
                  А защо трябва да сваля капака на клапаните, за да свали ангренажа?
                  Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                    А защо трябва да сваля капака на клапаните, за да свали ангренажа?
                    За да го свали, не му трябва, но поне за мен при зацепването е желателно.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Интересно, зацепвах онзи ден ремък на 16в 140 и нямам спомени да съм свалял капака на клапаните
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                        За да го свали, не му трябва, но поне за мен при зацепването е желателно.
                        Попринцип за бензинките трябва да се свали, за да се сложат петите, но за дозелите, белезите са на ремъка и няма нужда да се сваля.
                        Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                          Интересно, зацепвах онзи ден ремък на 16в 140 и нямам спомени да съм свалял капака на клапаните
                          Някъде да съм написал, че не може?
                          Всеки сам решава какво да прави с колата си.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            А какъв е смисъла да се сваля ?
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                              Попринцип за бензинките трябва да се свали, за да се сложат петите, но за дозелите, белезите са на ремъка и няма нужда да се сваля.
                              Ми падам си малко неверник.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X